Вступ Головним завданням реформування освіти поставленим у
державній національній програмі є запровадження
в навчально-виховній роботі нових педагогічних інноваційних технологій.
Образотворча освіта , яка заснована на новітніх педагогічних технологіях,
виступає основою творчого розвитку духовної культури особистості. Пошук нових
ідей , нових шляхів спонукає звернути увагу на використання у практиці
викладання інноваційних технологій. Образотворче мистецтво відкривається перед дитиною як процес становлення художнього образу
через різні форми художнього втілення (літературні, музичні, образотворчі). Іде опора на виявлення життєвих зв'язків малювання.. Урок малювання стає не просто
уроком розвитку сенсорних образотворчих здібностей, а уроком
мистецтва, коли розвиваються всі психічні процеси: сприйняття, мислення, пам'ять, увага й, зокрема, образотворчі здібності. Як же
проводити уроки образотворчого мистецтва, щоб вони були різноплановими,
цікавими, корисними і цілком демократичними. /informacijni_tekhnologiji_na_urokakh_obrazotvorcho.pptx
|